Zbudowanie mapy podróży pracownika przez firmę jest jednym z najważniejszych elementów budowania strategii employee experience. Ale mapa to nie wszystko. To tylko schemat, grafika, która ma nam pomóc w poruszaniu się po świecie doświadczeń pracowników. Taki kompas lub nawigacja. Żeby pójść dalej musimy zrozumieć doświadczenia i potrzeby pracowników na każdym etapie naszej mapy. Read more
Polskie narzędzia employee experience
Ten wpis jest inny niż wszystkie, które do tej pory wstawiałam na mojego bloga. Od dawna chciałam stworzyć bazę danych narzędzi, które mogą wspierać organizacje w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników, wzmacnianiu ich zadowolenia i zaangażowania.
Zbuduj wyjątkowe miejsce pracy – lektury dla pracodawcy marzeń
Za nami inauguracja programu Dream Employer, konkursu i programu promującego oraz wspierającego najlepszych pracodawców w Polsce. Ideą projektu, oprócz konkursu, który wyłoni prawdziwego Dream Employer w Polsce, jest także dzielenie się wiedzą oraz dobrymi praktykami jak budować wyróżniające się miejsca pracy.
Employee experience przed i po pandemii
Na początku tego roku Linkedin opublikował raport z badania przeprowadzonego w ponad 35 krajach na temat trendów, na jakich będą się skupiać organizacje na świecie w tym roku w kwestii zdobywania i rozwijania talentów w organizacji. Trendem nr 1, absolutnym wygranym było employee experience, na którego głosowało ponad 96% ankietowanych.
Employee experience receptą na kryzys
Czas pandemii i kwarantanny odsłania nam powoli nową rzeczywistość. Firmy, które regularnie wypracowywały kryzysowe scenariusze i przygotowywały się na zarządzanie w trudnych warunkach dadzą sobie radę także w tej sytuacji.
Humanistyczne przedsiębiorstwa po włosku
Humanistyczne wartości są w tej chwili suplementem nie do przedawkowania. Może nie wszyscy z Was wiedzą, że we Włoszech od wielu lat działają firmy, które na humanistycznym podejściu zbudowały nie tylko sukces, silną markę, ale też wyjątkową kulturę i unikalne miejsce pracy dla ludzi.
6 trendów dla organizacji, których CEO i CHRO nie mogą przegapić w 2020
Na czym w tym roku powinny skupić uwagę i ukierunkować swoje strategie organizacje, które chcą budować miejsce pracy gotowe na wyzwania przyszłości?