5 potrzeb pracownika na każdym etapie podróży przez firmę

Zbudowanie mapy podróży pracownika przez firmę jest jednym z najważniejszych elementów budowania strategii employee experience. Ale mapa to nie wszystko. To tylko schemat, grafika, która ma nam pomóc w poruszaniu się po świecie doświadczeń pracowników. Taki kompas lub nawigacja. Żeby pójść dalej musimy zrozumieć doświadczenia i potrzeby pracowników na każdym etapie naszej mapy. Read more

Zbuduj wyjątkowe miejsce pracy – lektury dla pracodawcy marzeń

Za nami inauguracja programu Dream Employer, konkursu i programu promującego oraz wspierającego najlepszych pracodawców w Polsce.  Ideą projektu, oprócz konkursu, który wyłoni prawdziwego Dream Employer w Polsce, jest także dzielenie się wiedzą oraz dobrymi praktykami jak budować wyróżniające się miejsca pracy.

Read more

Employee experience przed i po pandemii

Na początku tego roku Linkedin opublikował raport z badania przeprowadzonego w ponad 35 krajach na temat trendów, na jakich będą się skupiać organizacje na świecie w tym roku w kwestii zdobywania i rozwijania talentów w organizacji. Trendem nr 1, absolutnym wygranym było employee experience, na którego głosowało ponad 96% ankietowanych.

Read more

Humanistyczne przedsiębiorstwa po włosku

Humanistyczne wartości są w tej chwili suplementem nie do przedawkowania. Może nie wszyscy z Was wiedzą, że we Włoszech od wielu lat działają firmy, które na humanistycznym podejściu zbudowały nie tylko sukces, silną markę, ale też wyjątkową kulturę i unikalne miejsce pracy dla ludzi.

Read more