HR Business Partner – to lektura dla Ciebie!!

Na temat roli, znaczenia, obowiązków, kompetencji i przyszłości funkcji HR Business Partnera toczą się nieustanne dyskusje. Interpretacje i podejścia są bardzo wielowątkowe. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce ten termin a pojawi nam się ogromna ilość informacji, artykułów i opinii. Mamy kierunki studiów kształcące już w tej specjalności a na portalach rekrutacyjnych ofert poszukujących kandydatów na stanowisko HR BP jest coraz więcej.

Read more

Kultura firmy, Marka Pracodawcy i EVP jak to rozróżnić?

Ostatnie dwa miesiące na moim blogu w pełni poświęciłam trzem tematom, dla mnie fundamentom budowli zwanej doświadczeniem pracownika (employee experience).

Bez spójnej i autentycznej kultury organizacji, marki pracodawcy i jego propozycji wartości nie uda nam się zbudować pozytywnego doświadczenia pracownika. Dlatego też seria artykułów na moim blogu była jak najbardziej celowa. Zamiarem było stworzenie swego rodzaju wstępu i gruntu pod rozwój kluczowej tematyki mojego bloga, czyli EMPLOYEE EXPERIENCE.

Read more

Jak marka pracodawcy pomaga budować doświadczenie pracownika?

Czy marka pracodawcy ma znaczący wpływ na budowanie doświadczenia pracownika? Jeśli tak, to na jakim etapie? Czy tylko wtedy, gdy chcemy przyciągnąć najlepszych kandydatów? Czy może po to, by tych najlepszych utrzymać jak najdłużej w firmie? A może do tworzenia pozytywnego doświadczenia pracownika marka pracodawcy nie jest aż tak potrzebna?

Read more

Kultura marką firmy – uczmy się od najlepszych?

Budowanie mocnej kultury firmy ma niezaprzeczalnie trwały i pozytywny wpływ na rozwój każdej organizacji. Jej istotnym celem jest wzmacnianie zadowolenia pracowników i klientów a także przyciąganie talentów, które będą podzielać wartości firmy. Wiele firm koncentrujących swoje wysiłki na budowaniu pozytywnego doświadczenia pracownika ma pełną świadomość, że nie da się go zbudować bez postawienia kultury organizacji w centrum uwagi jako wartości naczelnej. Read more