Zaprojektuj pozytywne doświadczenie pracownika
i zbuduj trwałe zaangażowanie w Twojej firmie
- Jakie doświadczenie pracownika aktualnie tworzysz w swojej organizacji?
- Jakie doświadczenie pracownika chcesz budować w swojej firmie?
- Jak zarządzać doświadczeniami i poziomem zaangażowania w sposób konsekwentny i przemyślany?
Do tego potrzebujesz dobrej strategii employee experience – pomysłu i procesu, który Ci w tym pomoże.
Nie wiesz od czego zacząć i jak do tego podejść? Może pojawiły się trudności i przeszkody w procesie budowania employee experience? A może po prostu potrzebujesz dodatkowych inspiracji, wskazówek i szkoleń?
Mamy dla Ciebie dwie propozycje:
1
Konsultacje i wsparcie:
Strategiczne i projektowe wsparcie przy budowaniu strategii employee experience czy też rozwiązywaniu problemów z zaangażowaniem i motywacją pracowników. Strategia employee experience to proces, który jeśli jest dobrze zaplanowany i przeprowadzony da swoje wymierne biznesowe efekty.
Mój pomysł na zaprojektowanie pozytywnego doświadczenia pracownika to trzy kluczowe etapy, w tworzeniu których mogę udzielić Ci wsparcia:
3 etapy
Oceń i zbadaj
Diagnoza i ocena doświadczenia pracownika
aktualnie budowanego w firmie na podstawie
ankiet i pogłębionych wywiadów
z pracownikami.
Zaplanuj
Ustalenie kluczowych celów biznesowych, jakie
chcemy osiągnąć, budując czy poprawiając
doświadczenie pracownika.
Stworzenie mapy podróży
pracownika przez firmę.
Stwórz i wprowadź
Budowanie strategii employee experience
oraz planu działania w oparciu o metodę
design thinking.
2
Szkolenia i warsztaty:
- Angażująca organizacja.
- Angażujący lider.
- Dopasowane do potrzeb Twojej organizacji – indywidualne podejście i skupienie się na konkretnej potrzebie, do której budujemy odpowiednią metodę szkolenia. Temat, program i narzędzia są zawsze dopasowane do specyfiki i oczekiwań klienta.