Ostatnie miesiące intensywnie pochłonęły mnie działaniami w Dream Employer Hub, gdzie skupiamy się na szerzeniu misji budowania wyjątkowych miejsc pracy.
W tym zgiełku nieco straciłam z oczu moją prawdziwą pasję, najważniejszą kompetencję i kluczowe doświadczenie zawodowe, czyli employee experience.
Gdy Kasia Syrówka zaprosiła mnie do jednego z odcinków cyklu swoich podcastów i rozmowy na ten temat, moje serce zabiło szybciej ❤️😀 .
Cieszy mnie, że Kasia zdecydowała się poruszyć tę kwestię, zwłaszcza w świetle świeżego raportu „Future 2024: Rynek pracy i zawody przyszłości”. Ogromnie dziękuję za zaproszenie i bardzo energetyczną rozmowę!
💡 Chcę podkreślić coś ważnego: nie da się stworzyć wyjątkowego miejsca pracy bez pozytywnego doświadczenia pracownika. Kluczem jest skupienie na tym, co w naszej organizacji już świetnie działa, co jest naszą mocną stroną i czym się wyróżniamy. Tylko wtedy możemy dostarczać pozytywne doświadczenia w ogromnych ilościach! 💪
Zachęcam do posłuchania naszej rozmowy, bo podejmujemy temat employee experience w nieoczywistych ujęciach:
🟢 Co kryje się pod pojęciem employee experience? Czy to suma wszystkich doświadczeń pracownika, czy raczej oczekiwane przez niego doświadczenia w kontekście opinii o pracodawcy?
🔴 Czy organizacje potrafią efektywnie budować doświadczenia pracowników.
🔵 Co powinni wiedzieć managerowie o employee experience w erze hybrydowej pracy i AI
🟠 Jak personalizacja doświadczeń wpłynie na rynek pracy